google-site-verification=Q4b40yICGC0A3fZ1w4CvlAqh9FtvQbKdJinZfaMyK1s

معرفی به روزترین روش های کاشت ابرو

​​​​​کاشت ابرو یک فرایند زیبایی است که در آن ابروهای متقاضی طبق استانداردهای پزشکی و زیبایی به شکل و ضخامت دلخواه مراجعه کننده طراحی می شود.فولیکول های مو از ناحیه بانک مو،برداشت می شود.عمل کاشت ابرو،اگر توسط افراد متخصص انجام شود ،بر خلاف روش های تاتو و میکروبلیدینگ ظاهری زیباتر ،ماندگار،طبیعی و جوان تر برای مراجعه کننده به ارمغان می آورد .

​​​​​در این روش،یک نوار بسیار کوچک از بانک مو جدا شده و با ظرافت بخیه زده می شود،سپس با استفاده از میکروسکوپ،فولیکول ها به سایز های مختلفی در می آیند.پزشک مربوطه،فولیکول ها را در جهت ،زاویه،خواب و تراکم مناسب به پوست ابرو پیوند می‌دهد .

۰۱
​​​​​​​کاشت ابرو به روش  نیدلینگFUT

​​​​​در این روش،برداشت فولیکول ها به صورت تک واحدی و با استفاده از پانچ های کوچکی انجام می شود،بنابراین پشت سر بخیه و برش ایجاد نمی‌شود .فولیکول ها با استفاده از میکروسکوپ به سایز های دلخواه در می آیند و با خواب و زاویه مناسب به پوست ابرو پیوند زده میشوند.

۰۲
​​​​​​​کاشت ابرو به روش نیدلینگ FUE

​​​​​پس از عمل کاشت ابرو مراجعه کننده بایستی نکاتی از جمله زاویه خواب مناسب و نحوه شست و شوی اصولی را رعایت کند که تیم ما به صورت بروشورهای آماده و کاملی آن را ارایه می‌دهد. مراجعه کننده روز بعد از کاشت می‌تواند تمام فعالیت های روزمره خود را ادامه دهد .

۰۳
​​​​​​​دوران نقاهت کاشت ابرو

دپارتمان کاشت مو

دپارتمان کاشت ریش

دپارتمان کاشت ابرو

دپارتمان سلول درمانی

دپارتمان تقویت مو و ابرو