google-site-verification=Q4b40yICGC0A3fZ1w4CvlAqh9FtvQbKdJinZfaMyK1s

دپارتمان تقویت مو، ابرو و ریش

​​​​​امروزه با توجه به سبک زندگی پر استرس، تغذیه نامناسب و خوراکی های غیر ارگانیک با ارزش غذایی کم، نیاز به تقویت مو بیشتر از گذشته احساس می‌شود .روش های تقویت مو فقط مختص افرادی که عمل های کاشت مو و ابرو و ریش را انجام داده اند نیست بلکه تمام افراد اعم از خانم و آقا می‌توانند با این روش ها موهایشان را تقویت کنند.تیم تخصصی ما برای دستیابی به این هدف از متد های بسیار کاربردی بهره می گیرد.

​​​​​یک روش درمانی است که شامل تزریق مستقیم ویتامین ها،مواد معدنی و مخلوطی از آمینو اسید ها به پوست سر ،ابرو یا ریش است .این تزریق،یک تحریک فیزیکی ایجاد میکندکه میکروسیرکولاسیون پوست سر را افزایش می دهد و سبب می‌شود که مواد مغذی بیشتری به فولیکول مو برسند.مزوتراپی ریزش مو را متوقف می‌کند،سبب افزایش تراکم مو شده و رویش مجدد مو می‌شود .

۰۱
​​​​​​​تقویت به روش  مزوتراپی

​​​​​پی آرپی روش غیر جراحی و غیرتهاجمی برای درمان مشکلات مو است.این روش بر اساس تزریق خون حاوی پلاسمای غنی از پلاکت به پوست سر استوار است .پلاکت ها غنی از فاکتورهای رشدی هستند که به رشد مو کمک می‌کنند. زمانیکه PRP به پوست سر تزریق می‌شود ، این فاکتورهای رشدی به موها و ریشه ها نفوذ می کنند و فرایند رشد و تقویت مو تحریک میشود.

۰۲
​​​​​​​تقویت به روش PRP

امروزه اهمیت رژیم غذایی مناسب بر پوست و مو بر کسی پوشیده نیست .بخشی از سلامت مو بستگی به رسیدن به اندازه و به موقع ویتامین ها و مواد معدنی به ریشه و ساقه مو دارد. در مجموعه تخصصی ما تغذیه مناسب که حاوی پر اهمیت ترین ویتامین های مخصوص مو است به مراجعه کنندگان پیشنهاد داده می شود ، علاوه بر این داروهای خوراکی که پکیج کاملی از هر آنچه یک موی سالم نیاز دارد برای متقاضیان تجویز می شود .

۰۳
​​​​​​​تقویت مو، ابرو به روش رژیم غذایی

دپارتمان کاشت مو

دپارتمان کاشت ریش

دپارتمان کاشت ابرو

دپارتمان سلول درمانی

دپارتمان تقویت مو و ابرو